تزریقات در منزل خود را به ما بسپارید

 در طول زمان ما به دنبال بیماری های مختلف نیازمند انجام تزریقات و سرم درمانی خواهیم شد و مدی یار، یار سلامتی شما اینجا تا انجام این کار را برایتان تسهیل ببخشد.
حال سوالی که پیش می آید این است که آیا انجام تزریقات و وصل سرم فقط در مراکز درمانی انجام میشود؟
جواب خیر است. امروزه به دلیل مشغله زیاد ، ترافیک سنگین خیابان ها ، در دسترس نبودن وسیله نقلیه ، نداشتن زمان کافی ، اضطراری بودن تزریق ، شلوغ بودن درمانگاه ها و بیمارستان ها و… بسیاری از افراد خواهان انجام تزریقشان در منزل هستند و این امکان با مدی یار در سریع ترین زمان قابل اجرا خواهد بود.
در این مقاله قصد داریم نکاتی را پیرامون تزریقات برای شما عزیزان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

ابتدا صحبتمان باید در مورد معنای تزریق صحبت کنیم
تزریق به روشی از ورود داروی مایع به درون بافت های بدن گفته می شود که تقریبا در 90 درصد اوقات توسط سرنگ و سر سوزن انجام می گیرد.
حالا که معنای تزریق را متوجه شدیم میتوانیم انواع روش های تزریق را به شما توضیح دهیم.

انواع رایج روش های تزریق:
1. زیر جلدی
در تزریقات زیر جلدی ، داروی مایع به درون لایه ی چربی زیر پوست تزریق می شود. سوزن مورد نیاز در این نوع از تزریق کوچک است و از آنجا که خونرسانی بافت چربی از عضله کمتر است، سرعت جذب اکثر دارو ها در تزریق زیر جلدی کمتر از تزریق عضلانی می باشد.
۲.تزریق عضلانی
به درون ماهیچه تزریق می کنیم که معمولا در ربع فوقانی-خارجی نشیمن‌گاه انجام می گیرد؛ اما بعضی تزریقات داخل عضلانی را در ناحیه ران یا بازو هم می توان انجام داد. عضله، بافت پر عروقی می باشد و خونرسانی خوبی دارد؛ به همین دلیل، داروی تزریق شده در این نواحی سرعت جذب بالایی دارد.
۳.تزریق وریدی
در تزریق داخل وریدی، دارو را مستقیما به درون رگ تخلیه می کنیم. در گذشته، تزریقات وریدی اکثرا به صورت مستقیم توسط سوزن به درون رگ انجام می شدند؛ اما در حال حاضر، این نوع از تزریق معمولا با استفاده از آنژیوکت انجام می گیرد تا مطمئن شویم که به رگ تعیین شده تخلیه می شود و دارو به دیگر بافت های اطراف نشت نمی کند.
۴.تزریقات داخل جلدی
این نوع تزریق، بین لایه های پوست انجام می گیرد که معمولا برای موارد موضعی مانند واکسیناسیون، تست آلرژی و یا تست هایی برای تعیین ابتلای قبلی به برخی عفونت ها استفاده می شود. افرادی که واکسیناسیون کودکی خود را انجام داده اند، تجربه ی این نوع از تزریق را دارند.

مراحل انجام کار

1.ثبت درخواست

ابتدا درخواست خود را از طریق فرم یا تماس تلفنی ثبت نمائید.

2.بررسی درخواست

کارشناسان مدی یار درخواست شما را بررسی میکنند.

3.تکمیل اطلاعات

کارشناسان مدی یار جهت تکمیل اطلاعات و ثبت نهایی درخواست با شما تماس میگیرند.

4.اعزام کارشناس

پرستار کارشناس در محل حاضر شده و اقدامات لازم را انجام میدهد

اسکرول به بالا